pondělí 31. března 2014

Practical Tips for Writing a Thesis

Yes, we all can use Word perfectly.
Or... Can we really?

Tasks:
1. Save the file Editing_Diploma_Thesis from http://prekladani.capsa.cz/
2. Read through the file. Add the structure, number the chapters wherever necessary, change the headlines’ styles and create the Contents (obsah).
3. Choose 10 keywords and create the Index (rejstřík).
4. Before the end of the lesson, sum up what you have learnt into the comment to this blog entry.

List of skills presented:
  • creating Contents
  • creating Index
  • Ctrl+Enter for fixed page break
  • "definice normostrany"
  • Various ways of viewing the document (for reading, for print, multiple pages...)

TIPS FOR WORD IN CZECH:
Jak vytvořit obsah:
  1. připravte strukturu práce
  2. každé úrovni nadpisu přiděltekonkrétní styl
  3. Menu Reference – Obsah – Vložit obsah
Jak vytvořit rejstřík:
  1. Menu Reference – Vložit rejstřík - Označit
  2. dvojklikem přímo v textu vyberte a klíčové slovo, v menu otevřeného dialogu vyberte „označit vše“ a pokračujte s dalšími slovy
  3. Menu Reference – Vložit rejstřík - OK





15 komentářů:

  1. Nový pro mě byl rejstřík. L.N.

    OdpovědětVymazat
  2. nové: použití rejstříku

    OdpovědětVymazat
  3. Rejstřík jsem ještě nikdy nepoužíval. Nikomu to ale, prosím, neříkejte. Hrozně bych se pak styděl.

    A teď vážně, tvorba rejstříku pro mě byla nová.

    OdpovědětVymazat
  4. nové: Patton nema nikde zadne poradne wallpapery J.J.

    OdpovědětVymazat
  5. nový byl rejštřík, resp. jeho použití

    OdpovědětVymazat
  6. Rejtřík pro mě byl nový

    OdpovědětVymazat
  7. Rejstřík pro mě bylo nové téma, nikdy jsem ho zatím nepoužíval.

    OdpovědětVymazat
  8. používání rejstříku

    OdpovědětVymazat
  9. Rejstřík nový asi jako pro většinu ostatních.

    OdpovědětVymazat
  10. Ani jsem nevěděla, že nějaká funkce rejstřík ve wordu existuje.

    OdpovědětVymazat
  11. Obsah byl opacko, jen jsem zapomela jak se to dela. A pouzivani rejstriku byla pro me novinka :) K.H

    OdpovědětVymazat
  12. Rejstřík pro mě bylo jako objevení Ameriky.

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno bylo nové! Rejstřík, obsah, nadpisy, ... všechno kromě poznámky pod čarou!

    Martin Mališ

    OdpovědětVymazat